Call Center
Lubisz rozmawiać z ludźmi? Koleżeńska atmosfera w pracy jest dla Ciebie ważna? Dołącz do pełnego pozytywnej energii zespołu Call Center BEST S.A. w Elblągu i zyskaj nowych znajomych!
Aż 40% pracowników Call Center zatrudniamy z polecenia osób, które już u nas pracują. Nie martw się o nic, wszystkiego Cię nauczymy – zanim wykonasz pierwszy telefon do Klienta szczegółowo Cię przeszkolimy, a już nawet podczas pracy na każde Twoje pytanie odpowie doświadczony koordynator.
Zadbamy także o Twój komfort – na stanowisku będziesz pracował na najnowocześniejszym sprzęcie, a gdy najdzie Cię ochota na kawę czy herbatę, nie będziesz nawet musiał iść do kuchni – napój do biurka poda Ci „Pani Kawiarka”.
Co nas wyróżnia?
Rozbudowany program Work Life Balance
BEST atmosfera
Grywalizacja firmowa
Pakiet benefitów dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Program adaptacyjny
Jak wygląda praca w tym obszarze?
Prowadzimy rozmowy i negocjacje z Klientami, oferujemy produkty dopasowane do ich możliwości. Odpowiadamy na pytania, doradzamy i edukujemy jak radzić sobie z zadłużeniem oraz jak dysponować swoim budżetem. Naszą pracę traktujemy jako niesienie pomocy ludziom z problemami finansowym. Jesteśmy naprawdę dobrzy w tym co robimy. Dowód? Regularnie sięgamy po nagrody za jakość obsługi Klienta – nieprzerwanie od 2015 roku to do nas należy tytuł Telemarketera Roku w kategorii Windykacja.
Nasz zespół
Jesteśmy największym zespołem w całej strukturze, nazywają nas Sercem Operacji. Chętnie angażujemy się w inicjatywy pracownicze – towarzyskie, sportowe czy charytatywne! Nie konkurujemy ze sobą, lubimy wspólnie spędzać czas, wzajemnie wspieramy siebie i naszą elbląską społeczność lokalną.